malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Sova inatt?

Publicerad 2010-06-03 22:18:25 i Allmänt,

Har inte orkat skriva sista dagarna.. orkar inte nu heller ;)

Imorn blir det sjukhuset och sen till Ekerö till kusinens student. Lördag grillning med killens familj, söndag picknick med släkten =)


Är helt färdig. Men känns tveksamt om jag kommer kunna sova.. Känns som hela min kropp är uppe i högvarv fast jag inte orkar röra mig. Får ingen ro! Drygt.. måste verkligen sova så jag klarar av helgen..
Och då menar jag klara av den.
Känns inte som jag får ut något direkt positivt av nåt just nu. Allt ska bara kämpas igenom. Känslorna har dött hehe

Anteckn.
(Helt slut i hela kroppen, värk i princip överallt. Ont i käkarna som fan?! Huvud nacke, axlar, ögon och rygg bråkar mest.
Stickningar i benen och kunde inte öppna juiceförpackningen. Jättestel i händerna. Låren brinner lite dovt.Illamående.)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-29 10:07:25

Bästa sättet att "bromsa" upp fibro är TRÄNING!!!

Min vän slipper värken helt när han tränar o bygger upp muskelaturen.

Postat av: Malin

Publicerad 2010-07-29 19:25:03

Hur menar du då? Självklart hjälper till att lindra symptomen men inte att bli av med sjukdomen. Sjukdomen finns ju kvar men som du säger måste man hålla musklerna igång. Om man låter musklerna förtvina får man mer ont.

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela