malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

19 maj 2010

Publicerad 2010-05-19 21:19:00 i Allmänt,

Nu har jag bestämt mig för att blogga!
Det är för min egen skull jag vill skriva och använda det lite som terapi men alla är välkomna att läsa
=)

Jag heter i alla fall Malin och är 22 år. För tre veckor sen fick jag reda på att jag har sjukdomen fibromyalgi.
I flera år har jag haft ont och inte haft nån energi i benen och i höstas blev det värre och den riktiga smällen kom för nåra månader sen.. Nu har jag fruktansvärt ont överallt förutom överarmarna?! Jag har ont hela tiden men smärtan flyttar runt mellan olika delar av kroppen. Det verkar som att man har vissa bättre dagar o vissa sämre.

Här är min prinsessa Mimmi 

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela