malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Adrenalin

Publicerad 2012-04-08 23:57:39 i Allmänt,

En Fibbe ska inte få för mycket adrenalinkickar. Jag ska teoretiskt sätt undvika:
Stressa
Musik
Dans
Sport
Alkohol
Sex
Festa
Busa


Jag lever på adrenalin. Tänker jag ändra på nåt?

Njaaee,, inte direkt. Men kan väl vänta med fallskärmshoppningen ett tag då ;)


Förresten borde jag sätta upp gardiner i vardagsrummet så folk inte undrar vad jag sysslar med när jag dansar :D Fast dom tror nog redan jag är knäpp!

Kommentarer

Postat av: Annika Berg

Publicerad 2012-04-09 13:15:40

Jag tycker du verkar vara en härlig tjej:) Dansa på utan gardiner, alltid roar det någon eller så hamnar du i "Hänt i veckan":) Galen kvinna dansar och har inga gardiner:):)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-09 15:54:45

Hej! Tack ska du ha! Haha, ja du har rätt! Då får dom nåt att roa sig med :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela