malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Bara en dag

Publicerad 2012-04-14 22:09:48 i Allmänt,

Mår inge bra idag. Min kropp har lagt av. Blandar ihop bokstäver, har svårt att koncentrera mig, kroppen vill inte. Den säger att det varit för mycket. Msgen krånglar och jag måste kissa hela tiden.

Det är dags att vila och komma igen. Så är det bara. Inget mer med det. Allt går över förr eller senare. Mamma och Mimmi var och hälsade på och jag fick presenter :) Tack mamma! <3

Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-15 01:20:41

Jobbigt med att ha ont n du kissar!! Jag hade det förrut, men det försvann efter akupunkturen en gång när han satte en nål som påv njurarna. Kram, ses vi på måndad kväll?

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-15 12:28:20

Hej! Jag har inte ont när jag kissar, det är bara ett jäkla springande. Vad skönt att akupunktur funkar om man har ont, det ska jag komma ihåg :-) Det gör vi, vem du nu är(som inte skrev nåt namn) hihi



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela