malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Fortsätter ändra i schemat

Publicerad 2012-04-19 12:19:00 i Fibromyalgi, Sjukvården,

Igår gick det inge bra. Första lektionen på kursen gick hyfsat, men sen mådde jag så dåligt. Kändes som jag skulle spy när som helst. Men jag hade ju läkarbesök efter så kunde inte gå hem. Väl hos läkarn var jag världens vrak. Totalkaos i huvudet och kunde inte förklara nånting och grinade. Hade så jäkla ont i huvudet och kände mig utbränd som jag gjort alltför ofta senaste tiden.

Jag visste från början att jag egentligen inte skulle klara av den här kursen. Det är för mycket, men om läkaren vill så går man med på det och tänker att man iallafall måste prova. Sen är jag sån att om jag ger mig in i något måste jag fullfölja det. Jag borde ha satt stopp för länge sen. Jag blir ju så himla slut och ligger mest resten av veckan. Efter varje onsdag-torsdag har min hjärna fått nog. Det är svårt att bara vara social och prata i telefon. Kroppen försöker ge varningssignaler men jag lyssnar inte. När en ny vecka börjar mår jag okej men är inte återhämtad, sen börjar det om. Idag ringer jag och bokar av ena lektionen nästa vecka för att jag helt enkelt inte klarar av hela kursen.

Nu ska jag gå en kort sväng med Mimmi och senare ska vi till veterinären. Det är jättefint väder även om solen försvunnit så ska bli skönt att komma ut i friska luften :-)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela