malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Har bloggat dåligt..

Publicerad 2012-04-26 14:36:00 i Allmänt,

Nu har det inte blivit mycket bloggande, ska ta tag i det nu, ska bara sova en stund. Jag har ingen internet användning kvar den här månaden på mobilen som jag alltid använder när hag bloggar. Eller jag har kraftigt sänkt hastighet och det gör att det är svårt att lägga upp inlägg. Jag har haft mycket att göra och behöver sova både länge på nätterna och på dagen. Jag är nu helt ensam med Mimmi för mina föräldrar är bortresta, men jag har många som ställer upp om det behövs och det är jätteskönt att veta. Det funkar jättebra nu iallafall även om jag måste sova massor :-)

Hörs sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela