malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

I got the fever

Publicerad 2012-04-20 13:04:00 i Fibromyalgi, Hälsa,

Jag har inte kommit ifrån sängen, förutom när jag åt lunch med pappa vid bordet då ;) Jag har fått i mig mat, men nästan ingenting att dricka. Mår illa och frossar fortfarande. Så fort jag har bara lite feber blir jag helt sänkt. Jag är så trött så trött, orkar knappt hålla ögonen öppna. Skulle vilja spy lite hehe.. Aja hoppas det är kortvarigt! Sånt här har jag inte tid med! Nu måste jag halvsova vidare med min trogna vän bredvid mig :)
Kram

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-20 13:47:30

Åhh, vet hur det är. Kram och krya på dig! ♥

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-21 14:05:44

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela