malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Känner inte

Publicerad 2012-04-08 14:08:02 i Allmänt,

Ännu känner jag inte av några större smärtor av utebliven tramadol. Brukar kicka igång nästan exakt två timmar efter jag normalt tar den. Alltså nu. Hoppas hoppas. Men kan inte låta bli att tänka på att det i princip är gratis med tramadol jämfört med fitline. Vilket mår man bäst av? Det får visa sig. Precis när jag tagit fitline mår jag illa men det går över rätt fort. Skillnaden jag märker just nu är att "den jobbiga" smärtan är hanterbar, den som brukar explodera utan tramadol. Allt går långsamt och jag behöver vila mycket mer. Får inget gjort just nu. Tidsoptimist-dag typ ;)


I'll update you! <3

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-04-08 22:27:45

hoppas att du mår bättre efter att ha vilat:DDD



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så himla snällt:3

du äär så snäll^^



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela