malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Kreativ

Publicerad 2012-04-06 17:06:45 i Allmänt,

Jag tog en halv skopa fitline basic efter lunch och 1,5 skopor activize, smakar som sån där tropisk fruktdryck. Jag tog halv dos. Kände lite kryp och kittlingar i ansiktet en stund. Jag tycker det är skönt :)


Jag har nu kunnat sitta med datorn uppslagen på tvn i flera timmar utan att knappt behöva flytta mig närmare. Jag har såna problem med mina ögon och synen försämras kraftigt när jag koncentrerar mig, brukar få flytta närmre och närmre tvn tills jag nästan nuddar med ansiktet hehe.. Sen behöver jag vila för att jag är så slutkörd. Men idag har det gått mycket bättre.

Jag kan tänka mer klart, är mindre orolig och stressad. Är till och med kreativ, och har tagit tag i att sy upp byxor mm utan att jag blir totalt hjärndöd. Jag är jättetrött och seg så har lätt att fastna framför tvn, som vanligt :) massa bra filmer på tvn också hihi..

Jag är jättetörstig och dricker massa vatten och springer på toa. Det är utrensning på hög nivå ;)

Så hittills känns det bra, jag hoppas att det kan fungera mot smärtan, nu har spänningarna i kroppen släppt lite, men vågar inte plocka bort tramadolen än, kanske om några dar för att se om fitline fungerar på det. Jag tycker det här är så spännande men är samtidigt orolig att det kanske inte kan hjälpa mig så mycket som jag vil. Man har ju provat så mycket och trots att man märker skillnad vet jag inte om det kommer sitta i. Det är den ständiga rädslan och våndan inför att prova något nytt.

Gud vad jag skriver, nu ska jag sluta så ni orkar läsa :D

Kram på er era små kycklingar! <3
Och passa på och njut av ledigheten, lämna storstädningen till senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela