malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Måndag

Publicerad 2012-04-02 15:03:41 i Allmänt,

Jag vaknade vid tio imorse och var uppe två timmar, gick sen och la mig igen och sov. Behövs. Jag är så slut ändå hehe men klarar nog resten av dagen iallafall.



Nu ringde läkarn in mig så är på väg dit. Tur att det är så nära, en station med tunnelbanan och bara en liten bit att gå.



Jag fick en räkning från sjukhuset, vet inte vad jag har missat menmen. Upptäckte när jag öppnade almanackan att jag har både möte på St Görans sjukhus vid nio, och behandling på Rosenlunds sjh 13.30. Typiskt. Blir väl till att avboka minst en av dom.

Hoppas ni har en trevlig måndag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela