malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Min bebis

Publicerad 2012-04-02 23:40:45 i Allmänt,

Min lilla älskling är så jäkla mysig! Studsar upp på morgonen och ställer sig vid mitt huvud och är superglad och pussig :D Som om hon har saknat mig. Och på natten ska hon ligga nääära! Helst tryckt intill ryggen eller dela kudde och kramas. Hos mamma och pappa sover hon på golvet eller fotändan. Ha ha She loves me ;)



Inatt sover hon hos dom och det känns tomt som vanligt när hon inte är här. Saknar det lilla busfröt även om hon är så jobbig så man kan dö ibland. Bara känslan av när hon ligger nära eller busar gör att jag längtar så!


Jag sover faktiskt mycket sämre också när hon inte är här. Hon mår inte bra av att kastas fram och tillbaka för jag märker hur trygg hon är när hon varit hos mig ett tag. I början är hon lite kluven, vet inte om hon ska dissa mig eller vara klängig. Sen är hon bara helt underbar. Jag mår allra bäst med min lilla prinsessa, det är lycka!

<3 Godnatt kära vänner, sov gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela