malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Min kväll

Publicerad 2012-04-12 20:48:59 i Allmänt,

Nu har Gea varit här.. och jag skriver det här för tredje(!) gången..

Hon kom hit med en massa mat, sallad med färska räkor och gott bröd. Så lyxigt :)
Jag ska få prova en yoghurt hon gjort för att se om magen blir bättre. Min mage har krånglat sen jag började med fitline, och jag har fått svårt att kissa. Det är nog utrensningen som gör det så yoghurten kanske ger en extra skjuts! Jag fick också prova en annan variant på activize pulver. Denna skulle man blanda i varmt vatten. Det smakade som Glühwein, en blandning mellan saft, glögg och te. Gott :)

Snälla Gea kom också med en present! Jag fick ett jättefint armband som säljs på http://www.ingridssmyckeskrin.se/. Genom att köpa det stöttar man forskningen av Fibromyalgi. Jag har tidigare bara sett det på bild och trodde det var stort och klumpigt. Men det var litet coch nätt. Och jättefint :)
Varför denna lyx undrar man :D



Idag beslutades att det dras ner på ytterligare aktiviteter. Min hjärna är så överbelastad att det inte funkar som det är nu så detta måste göras. Ska bli skönt att inte "jobba övertid" ett tag. Det kanske är svårt att förstå men jag går på så mycket behandlingar och aktiviteter att min hjärna inte kan hålla ordning längre. Jag är mentalt utröttad och det förstärker symtomen. Det här blir bra det, kom tillbaka nu kvalitetstid! Nu är det dags att få ihop livet igen :)

<3

Kommentarer

Postat av: ingela cronholm

Publicerad 2012-04-13 09:36:48

vad fint, jag har sett armbandet på hemsidan. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela