malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Problem med bloggen

Publicerad 2012-04-28 22:36:00 i Allmänt, Fibromyalgi,

Gaah! Jag har försökt få upp inlägg hela kvällen men det funkar inte, om man vill lägga upp bilder. Hade väl varit kul med lite bilder, eller hur? ;)

Hursomhelst fyller Mimmi år idag!!! Sex år blir hon :) Hon har firats med morötter kokta i köttbuljong och så har hon fått ett ben att äta. Nu sover hon och kommer emellanåt till mig och vill bli kliad lite, sen går hon och lägger sig igen hehe.. sötisen.
Min bror tar examen i USA idag och jag väntar på ett samtal från dom så jag kan gratta :) Hoppas dom har det roligt och att han firas ordentligt!
Själv är jag jättetrött och har suttit vid datorn och valt ut saker jag vill ha från USA. Mest mascara och sånt för det kostar verkligen ingenting där, en tredjedel av priset ungefär. Jag använder bara "jeggings"(jeansleggings) och på Hollister och Abercrombie har dom jättebra sådana. Jag hoppas att mina föräldrar kan få tag på ett par svarta, jag har bara jeansfärgade. Jag använder bara såna för att jag tycker vanliga byxor gör för ont. På dom här butikerna har dom även vissa jeggings i supersoft, alltså ännu mjukare, stretchigare och tunnare. Inatt kom jag på att jag måste byta ett par skor som är för stora. Det var 30 dagars bytesrätt på dom men jag kommer aldrig iväg så nu är det bråttom! Måste vara gjort innan onsdag tror jag det var, så förhoppningsvis gör jag det imorn :)

Nu ska jag strax stänga av datorn och gå ut en sista sväng med Mimmi innan vi ska sova.

Hoppas ni har en fin kväll allihop! 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela