malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Psoriasis

Publicerad 2012-04-15 15:05:46 i Allmänt,

Jag har problem med min hårbotten, som så många andra med fibromyalgi. Psoriasissymtom är vanligt att ha. Jag har använt kutanlösningar men det gör bara ont och håret blir äckligt. Sen måste man använda det regelbundet för att det inte ska bli värre. Jag fick tipset sv min vän Eva, hon som sålt schampo till mig. Hennes kille har också problem med hårbottnen och använder ett matrixschampo(Matrix actrol anti-dandruff) som funkar jättebra på mig(och mina föräldrar). Det luktar gott och håret mår också bra av det. Tyvärr ska detta utgå från sortimentet men ingen ersättare kommer komma. Så om ni får tag på det, prova! Jag har en flaska på 1,5 liter, kostar ca 3-400kr och sen i december har vi tillsammans gjort av med 1/8 av flaskan. Så värt det!
Skynda innan det försvinner!

<3

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-16 14:28:17

Det är synd att när man väl hittar något man gillar och som fungerar bra då ska det utgå. Händer väldigt ofta. Ni får väl köpa på er ett litet lager som räcker några år. ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-21 14:04:47

Japp visst är det! Nu har vi bunkrat upp för ett par år :-) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela