malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Snart lämnar dom..

Publicerad 2012-04-23 23:07:00 i Allmänt, Personligt,

Här packas det för fullt! Jag är smakråd och letar hysteriskt efter böcker och saker som ska med men som inte finns. Är både ledsen, glad, besviken på att jag inte får vara med på min brors examen. Det är jobbigt när dom packar utan mig så det blir skönt när dom åkt och jag slipper bli påmind :) Jag saknar min bror nåt fruktansvärt och vet att dom kommer få det underbart där borta! Jag hoppas på mycket bilder ;)
Jag älskar min familj så mycket och är jätteglad för att Per ska firas med dunder och brak :D
Nu är jag ute med lillskiten. Trodde jag skulle få dispens sådär min sista dag med föräldrarna här hemma men icke haha! Bortskämd? :p nädå det har ska bli bra!

Tack för att ni finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela