malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Storhandling :)

Publicerad 2012-04-22 12:31:00 i Allmänt,

Jag ställde klockan på halv tio så jag och pappa kunde åka och storhandla. Så skönt att ha alla basvaror hemma nu så jag slipper släpa massa matkassar :)

Mina föräldrar åker till min bror i USA på tisdag. Per tar examen! Min bror är så duktig, han är en riktig wonderchild! Smart som en Gud är han haha.. Han har fått så många priser i skolan, nu fick han ett till i veckan för bästa ekonomstudenten på skolan :D
Det känns så sjukt trist att jag inte kan åka med. Så är det när man får sjukpengar från försäkringskassan... Men men jag ska ha det mysigt med Mimmi när dom överger oss, och får ha telefonkontakt :-) Jag kommer varva och bo hos dom och hemma och har en kompis som bor i min lägenhet när jag inte är där.
Nu ska jag äta lite subway mat vi köpte på vägen hem och sova lite till. Usch vad mycket sömn jag behöver för att funka hihi..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela