malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Telefoner

Publicerad 2012-04-04 14:24:15 i Allmänt,

Nu känner jag mig som ett "road kill" haha men så värt det. I got my phone back, vilken lycka! Jag har ALLT i den så hade inte varit så bra. Visst har jag alla nummer och så på min andra telefon men ändå. Ja, jag har ett till nummer, som endast mina föräldrar, bror och kanske nån annan speciell har ;)
Det är min akut-telefon så jag ska kunna bli nådd om det händer nåt. Det har blivit så eftersom det smsas och rings jämt när jag sover så jag stänger oftast av ljud och vibration på min vanliga telefon. Tänk er om det skulle hända brorsan nåt och jag inte vet om det för att jag inte har mobilen igång.


Detta skal hade jag på min telefon igår. Mitt i tumultet inne i butiken tyckte mamma att hon såg anade det en kort stund ur mannens bakficka. Men det visste inte jag förrän polisen kom ;)

Hursomhelst var det en väldigt bra färg som syns! Det är knallrosa, syns inte riktigt på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela