malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Utan både tramadol och fitline

Publicerad 2012-04-19 20:12:00 i Fibromyalgi, Fitline,

Sen igår vid lunchtid har jag inte tagit fitline (och inte heller tramadol som jag inte gjort på snart två veckor)! Jag mår som vanligt typ. Jag har ju en dålig period nu men att plocka bort dessa verkar inte ha påverkat mig. Det jag tar nu är blodtrycksmedicin, tryptizol och sömnmedicin. Och så yoghurten. Jag fortsätter såhär nån eller några dagar till. Jag vill ta reda på om fitline gör skillnad gentemot att inte ta någon tramadol. Jag gick ju över från tramadol till fitline så vet inte hur skillnaden blir mellan inget och fitline. Hursomhelst hade jag ALDRIG kunnat sluta med tramadolen såhär utan fitline!!! Jag har tidigare skrivit hur dålig jag blir av nedtrappning av tramadol men när jag tog fitline gick det utan problem! Trodde aldrig jag skulle må såhär utan tramadol. Jag mår lika dant! Varför har jag tagit tramadol undrar man ju :p
Nu har jag inte varit utan fitline så länge men just nu märker jag ingen skillnad. Det blir väl tydligare om jag kör såhär några dagar till.

Hoppas ni har en trevlig kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela