malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Operation på g

Publicerad 2012-07-03 10:42:00 i Allmänt, Personligt,

Nu är jag på väg till läkarhuset för operation. Jag börjar bli lite nervös, för medicinerna jag tar och narkos men det ska inte vara någon fara. Men en operation är ändå en operation. Jag hoppas verkligen att jag inte blir jättedålig efteråt. Nu är jag hungrig och törstig som en gnu. Hela halsen har torkat ihop, haha. Efter operationen kommer min fina vän Sosso och hämtar mig. Om jag orkar ska vi sitta i solen. Nu är jag snart framme, uppdaterar när jag orkar. Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela