malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Fyller år på söndag!

Publicerad 2012-06-07 17:00:00 i Personligt,

På söndag fyller jag år och på lördag ska jag firas med de närmaste vännerna. I en vecka har jag kollat vädret och det skulle bli regn regn regn!! :( Nu ser det ut att bli bättre! Yess håller tummarna :) Jag hade tänkt att vi skulle hålla det enkelt och bara mysa ute på eftermiddagen, får inte dricka och orkar inte med nåt kvällsparty, och nu verkar det bli möjligt! Vi håller tummarna nu, allihop! :D

<3

Kommentarer

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-06-07 19:35:31

Hoppas, hoppas att det blir fint väder när du firar!! Grattis i förskott.

Så fin din blogg ser ut - kul!!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-07 19:51:56

Tack Gaia! Hoppas du mår bra :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela