malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Ilsken Malin

Publicerad 2012-06-13 21:10:00 i Allmänt,

Ååh vad arg jag blev klockan sju! Jag hade tvätttid och kommer ner i tvättstugan. Då har en IDIOT lagt in sin tvätt 3(!!) minuter innan min bokade tid. Så hela min kväll har blivit kaos. Jag skällde ut honom och han kunde väl inte brytt sig mindre. Hade först tänkt att låsa dörren med pluppen så han inte kunde komma in alls, men jag vågade inte vara så elak, hehe. Ångrar mig lite nu dock! :p

Nu försöker jag skriva min presentation till andra vårdguide-bloggen och mamma måste komma och hämta Mimmi. Tänk vad andra kan skapa problem hehe. Så var det med det, nu har jag gnällt av mig ;)

Det jag skrivit hittills ser bra ut men jag är en sån jäkla perfektionist! Haha :D Men det blir bra tillslut! Får hoppas ni läsare håller med mig sen :-)

Innan tvätttiden bjöd jag in mig själv till pappa på middag :D Han har varit kock tidigare så det är aldrig fel med lite god köttfärssås!

Puhh, nu ska jag fortsätta. Vi hörs sen, eller imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela