malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Kusin och middag

Publicerad 2012-06-06 17:13:00 i Hälsa,

Idag kom jag inte ur sängen förrän ett. Var helt förlamad i kroppen hehe. Sen ringde kusin Ida så vi gick till pizzerian och pratade en massa :) mysigt. Vi satt en stund i parken i solen också innan moster plockade upp mig så vi kunde åka till mormor!
Vi var här för en halvtimme sen, middagen skulle vara klockan fem men i vanlig ordning droppar folket in lite titt som tätt :P Brorsan kommer om en halvtimme, andra moster och hennes man om en timme. Det blir min familj och mostrar med deras män. Idag bjuds det på rådjur som morfar fått av jaktlaget på landet. Gott :)

Jag har ont i ögonen och tryck över huvudet så ligger och blundar i mormors kontorsrum medan dom tar drinken. Sen blir det party! Jag och brorsan ska firas :) Såg att min önsketårta finns i köket. Så himla lyxigt! Får lägga upp en bild sen :)

Just det, idag är det ju nationaldagen, vi får passa på att fira det också! :D Hoppas ni haft en underbar dag :) Vad har ni gjort förresten? Vet att många åkt till Skansen idag, hur firar ni nationaldagen eller firar ni inte det?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela