malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Soffliggarkväll?

Publicerad 2012-06-08 18:17:00 i Hälsa,

Jag har plockat ihop ett gäng filmer hos mamma, ifall det blir soffliggarkväll. Med tanke på hur dagen sett ut är det 99% chans att det fortsätter likadant ;) Förhoppningsvis orkar man till och med titta lite på nån film, hehe. Jag tog mig hit förut för behövde gå till Apoteket och Ica tvärs över gatan och har fastnat. Jag har smält fast i soffan så C ska försöka slita loss mig snart ;)

Här är det brillor inomhus som gäller!

<3

(här gör vi inte heller som normala människor och tar filmfodralen också. Man får bäst välja film på hur skivan ser ut. Måste ju säga att den översta är lite oklar. Hur ska man kunna veta om den är bra?)
:)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-06-08 20:00:59

Hoppas du får en hyffsad kväll och natt iallefall.

Att sjukdomen låter dig vara lite ialelfall.

Själv sitter jag och njuter på balkongen då sjukdomen lämnat mig Lite ifred iallefall,

//

Hanna

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-15 20:36:52

Hej Hanna! Ber om ursäkt att jag inte svarat på din kommentar, försöker att alltid göra det. Vad skönt för dig att du fick må bra en stund :) man får passa på att njuta! :D

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela