malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

frisören

Publicerad 2012-06-03 16:40:00 i Allmänt,

Nu börjar vädret bli bättre. Hoppas det blir riktigt bra till min födelsedag! Jag fyller år tionde juni, men tänkte firas lördagen den 9 juni. Hade varit mysigt med picknick då, annars vet jag inte vad jag ska hitta på.

Nu sitter jag och Mimmi hos frisören när C klipper sig. Jag är jättetrött idag med, bara några dagar kvar med penicillinet nu, så skönt! Då blir jag nog piggare igen :-)

Kommande vecka blir väldigt lugn. Har nästan ingenting jag måste iväg på. Grymt skönt. Känns fortfarande som om jag inte återhämtat mig efter det snabba tempot jag hållit sen förra sommaren.
Är så trött nu så vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Får sova på saken ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela