malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Surfplatta

Publicerad 2012-06-17 19:56:00 i Allmänt,

Jag skulle få en iPad i födelsedagspresent, men har nu hittat en Samsung galaxy tab som ska vara ännu bättre och inte är lika begränsad(man kan tex inte ha flashplayer på iPad och det är krångligare att få över saker på datorn. Jag nämnde att det vore en bra grej att h, man kan ju drömma lite, och så fick jag en! :D Jag tänkte att det vore bra nu när jag ska blogga och så behöver jag inte släpa runt på min tunga dator till landet och så. Den får ju plats i väskan och är ganska lätt. Jag skulle få välja & köpa själv sedan betalar mamma och pappa Jag vet nu exakt vilken modell jag vill ha och ska nog beställa den på Dustin home, det företaget använder mammas jobb så det ska vara pålitligt, plus att det är billigare än i butik.

Vi har varit runt överallt hela dagen med mamma och pappa. Jag började rundturen med att smälla upp bildörren i en annan bil. Blev som tur ingen buckla men färg på den blev det. Hehe. Klantskalle! ;) Usch, kändes inte kul alls, tur att det gick bra. Vi pratade med ägaren och det var lugnt.



Efter allt detta var jag och C hos Zarah. Det var mysigt. Hennes son är så söt så man vill dö :-)

Nu är jag äntligen hemma, ska vila och sen beställa surfplattan.

<3<3<3

Kommentarer

Postat av: zarah sillen

Publicerad 2012-06-17 21:25:25

tack för att in kom ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela