malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Trevlig middag hos morföräldrarna

Publicerad 2012-06-06 21:21:00 i Allmänt,

Det var jättetrevligt hos mormor och morfar. Mådde lite bättre sen. Vi åt rådjurssadel som tydligen mamma fått, inte morfar. Det blev en del kött över som mamma försökte ge bort men ingen nappade direkt.

Till drinken fick vi bland annat saltade lantchips med crème fraîche och rom på, det var faktiskt jättegott! Cool ide :) Sen fick vi en fantastiskt god chokladmoussetårta med hallon som jag bara älskar! Jag slevade som vanligt i mig massor(alla andra tycker jag är knäpp) och tog med mig resterna hem haha!! :-) Jag fick lite presenter också, och brorsan med :)

Mamma som är galen i att fota stod i fönstret när kungafamiljen åkte förbi på Strandvägen mot Skansen. Jag tog en bild med mobilkameran men det var ju så långt bort så ni ser säkert inte :p




Nu är jag hemma. Snart sova så jag mår bättre igen! :-)

Sussa sött babes! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela