malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Sömnig

Publicerad 2012-06-01 18:28:00 i Hälsa,

Ååh, det blev inget solande igår. Det var nån sample sale som jag och mamma gick på istället. Köpte en tröja och solglasögon. Superbilligt var det! Mamma stod och valde i en och en halv timme.. Suck ;) Sen gjorde jag hamburgare och sen blev det inte mycket mer. Idag behövde jag en vilodag, är så slut i kroppen och så trött. Känner mig skakig och svag. Har lust att bara ligga ner. Gick upp sex och tog medicinen, ska ta den på exakt samma tid varje dag vid tre tillfällen. Sen var jag vaken till halv elva. Sov sen till halv två hehe. Nu kommer C. Det blir biff med hemgjord rösti till middag. Tror det blir en lugn kväll idag bara. Det känns som jag behöver det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela