malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Dricker mitt vatten

Publicerad 2012-03-26 19:59:32 i Allmänt,

Mimmi har stenkoll på mitt glas och försöker alltid sörpla i sig vad det nu är i glaset! Vatten med citron funkar också :D Lillbusen..
Jag släppte ner godis i glaset men Mimmi fick inte tag på det. Hon försökte typ en gång. Haha.. Sen försökte hon krafsa på glaset som om det skulle hjälpa :)

Jag har bråkat hela eftermiddagen med ögon&huvud värk. Bara vila som hjälper(utan tv,läsa,lyssna). Kanske senaste dagarnas sömnbrist, ska ta sömnmedicin redan nu och se om jag somnar tidigare(före 3).

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela