malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

En fredagskväll ;)

Publicerad 2012-03-09 18:22:58 i Personligt,

Ååh nu har det varit lite för mycket senaste dagarna! Jag har kört på för kroppen har inte sagt ifrån som den brukar. Logiskt sett borde man ju fatta att det tillslut rasar men det är bara så skönt att kunna göra saker, så man passar på liksom. Så nu ska jag bara vara hemma ikväll, har hunnit med vattengympa och två kompisar redan så nu får det räcka ;)
På fredagar ska jag upp så tidigt för att hinna till träningen och jag hinner knappt sova. Jag somnar alltid mellan ett och fem oavsett när jag lägger mig och hur mycket mediciner jag tar. (ibland kommer korta "normala" perioder också) sömnen är bland det värsta. Har iallafall inte vridit mig av smärta inatt hehe och det är lyx! :p

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela