malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Kvällen blev inte som jag tänkt mig

Publicerad 2012-03-09 22:42:59 i Personligt,

Jag hade tänkt kolla på ett program på datorn ikväll och bara ta det lugnt men jag fastnade i hallen. Hehe. Nu är allt bortplockat förutom hatthyllan. Jag var för klen för att få loss skruvarna så det får pappa göra ;) Jag gick till och med ner i källaren och kastade tapetbordet och flera veckors reklam :-)

jag vet inte varför jag mått så bra senaste veckan, helt sjukt, men grymt Nice! Har inte alls lika ont som jag brukar och klarar att stå emot tröttheten rätt bra. Hoppas hoppas!! att det håller i sig! Man hoppas ju alltid att man håller på att bli frisk men som dom sa på sjukhuset i veckan; jag får nog acceptera att jag inte accepterar att jag är sjuk! Haha.. Känns verkligen så. Ibland kan jag inte alls ta att jag är sjuk.

Imorn ska vi se om jag klarar av att måla! Blir spännande! Annars försöker jag mig på att bygga ihop Ikea-garderoben till hallen ;)

Vänner runt omkring mig säger till och med åt mig nu att jag måste lugna mig och vila mer. Men jag vill inte! Ibland är det bara bättre att köra på och krascha, än att inte göra nånting.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela