malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Läslust

Publicerad 2012-03-23 14:42:19 i Allmänt,

Jag och Mimmi sitter på Göken nära där jag bor och dricker cola och äter morötter. Eller jag dricker cola och läser, Mimmi får morötter. Jag får smaka men inte för mycket, då blir hon sur.


Mimmi blev attackerad i hundrastgården av en papillon som hette Mimmi. Jag tog henne och höll henne i min famn och efter en stund släppte jag ner henne. Den andra Mimmi fick ordentlig tillsägelse av ägaren och sen kunde dom hälsa.

Min Mimmi blev attackerad där för några år sen, vi har tvingats träna i flera år på att gå förbi och tillslut kunna gå in i inhägnaden. Vi går nästan aldrig dit längre. Jag känner att jag gjorde allting rätt idag iallafall, hon får inga men och reagerar inte alls annorlunda. Lite stolt är jag, över Mimmi och lite över mig själv. Och tacksam att det gick bra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela