malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Mändag

Publicerad 2012-03-12 16:38:18 i Personligt,

Min kropp har lagt av nu. Sk*t också. Känner mig sjuk och ansiktet värker och känns inflammerat, men det är bara fibron.. Jag vill bara spy alltså men jag kan inte. Jag lyckades släpa mig ut med hunden förut men det gick verkligen inte. Annars ligger jag bara i sängen. Är nog fast här hela dan. Pappa kom med matlåda som jag inte orkade äta upp men klarade inte av att resa mig och ställa in den i kylen.
Hoppas ni andra har en bättre dag! <3

Mimmi håller mig iaf sällskap :)

Kommentarer

Postat av: camilla vestblad

Publicerad 2012-03-15 11:18:46

Kul att läsa att de finns andra som vet hur de e me fibro..ena dagen en smärta man står ut me o nästa vara sängliggande. O alla dessa oförstående människor de kan verkligen få den mest glada att tappa humöret.mvh camilla :-)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-15 17:25:46

Kul och kul ;) hihi.. Men skönt att man inte är ensam! Ja, man vill ju inte behöva vara både sjuk och oförstådd. Men vi har iallafall varann :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela