malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Myslördag med föräldrar, mormor och morfar

Publicerad 2012-03-17 17:00:37 i Fibromyalgi,

Igår tog jag en propavan(sömntablett) för jag har sovit för lite den här veckan. Tack grannar. Som vanligt. Så jag gick upp halv ett :) nu har jag varit en sväng och pratat med dem på lifeland. Det är en hälsokostaffär vid odenplan, dom har allt och är jätteduktiga. Sedan smet jag in på akademi bokhandeln och handlade på halva reapriset. En sverigekartbok(det är omöjligt att hitta till landstället utan karta, gps är sådär), receptbok, bok om hjärnan och en till jag redan glömt.


Om en stund plockar föräldrarna upp mig, vi ska till slottet på nån ljusshow med mormor och morfar. Sen blir det middag hos föräldrarna. Snacka om myshelg. Ska passa på och låna deras tvättmaskin, annars blir det paniktvättning som mamma får göra. Stackarn.


Idag är jag en seg människa och mår hyfsat bra! Ska passa på och detoxa sen ikväll med teer och sånt. Lär behövas efter middagen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela