malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

När jag var liten

Publicerad 2012-03-30 18:48:03 i Allmänt,

När jag var liten hade jag alltid svårt att somna på kvällarna. Jag låg och grubblade och läste. Efter ett tag blev det tråkigt. Jag gick ibland in till min lillebrors rum och plockade fram tuschpennor. Min bror Per sover som en stock och är totalt omöjlig att väcka. Snarkar gör han men inte jämt, och har alltid öppen mun när han sover. Efter dom nätterna undrade han varför han hade smuts i olika färger på tänderna, haha! Att han inte förstod att det var jag :D


Vilket knäppo jag var va haha


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela