malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Ooont!!

Publicerad 2012-03-10 11:19:37 i Personligt,

Igår kväll fick jag så ont!! Det blev bara värre och värre. Började sprida sig från benen och uppåt. Vid två på natten kom jag på varför! På fredagar går jag upp mycket tidigare än alla andra dagar och tar därför medicinen tidigare= så kvällsmedicinen blir då fler timmar bort än vanligt och morgondosen hann gå ur. Fan vad mycket man ska tänka på som sjuk! Nästan varje fredag är det samma visa men jag kan för mitt liv inte komma ihåg det.

Jag tror faktiskt att mycket av smärtan var abstinens. Det är ju trots allt starka mediciner jag tar.


Jag ska skriva ett inlägg längre fram om nedtrappning av medicin, det är/var inget att leka med!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela