malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Rosenmetoden

Publicerad 2012-03-24 21:54:11 i Allmänt,

Idag var jag på rosenbehandling. Min mammas kollega brukar gå på det och nu har både jag och mamma testat. Min andning gick igång så jag kunde andas djupare än vanligt, och det gjorde inte ont att andas hehe så det var ju positivt :) skönt! Ska prova en gång till. Hon tar bara 300 kr och jag var där 1,5 h.


Sen var det sample sale på hantverkargatan, köpte ett par jeans för 50 spänn och gick sen till mamma & pappa. Där har jag legat halva dagen! Jag har fortfarande ont i rumpan men jag kan sitta en kort stund iallafall :-) yeeey! Klippt Mimmi har jag också gjort och kastat gammal mat i skåpen.


Jag har fortfarande ingen ork att hitta på nåt. Men framöver blir det lugnare. Jag har hoppat av två behandlingar för det är för mycket med vattengympa, smärtkurs, helkroppsinsmörjning(få tillbaka känsel i kroppen), en tuff behandling till och som jag haft tills nu även; akupunktur och sjukgymnastik. Blir trött bara av att skriva allt jag går på haha.. Jag är ju faktiskt sjuk ;)


Glöm inte våffeldagen imorn! :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela