malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Stabbed in the back..

Publicerad 2012-03-21 19:07:53 i Allmänt,

Nu är jag såååå trött! Det har varit en för lång dag med smärt kurs och läkarbesök.. Senaste dagarna har jag börjat sova även på dagen. Är så slut! Jag har inga problem att sova på natten heller nu. Däremot var det första natten med bettskenan och jag vaknade flera gånger inatt och såg att jag tagit ut den och lagt den på sängbordet hehe.. Den vill inte stanna i min mun verkar det som :)




Fick förra veckan reda på något som sårar mig väldigt mycket. Och samtidigt gör det mig ännu argare att jag reagerat som om det inte gör nåt. Jag ursäktar andras beteende och låter de trampa på mig medan jag ler. Tur att jag har en speciell vän som talar om för mig att det inte är okej. Jag har svårt att lita på mig själv. Svårt att lita på att det faktiskt är riktigt elakt att göra som den/de gjort. Nu är det dags att andra får stå till svars för det dom gjort, för det tänker inte jag göra längre!


Jag tar avstånd från alla inblandade tills jag vet sanningen. Alltså ligger det i deras intresse att förklara detta nu. Time will tell.

"A half-truth is the most cowardly of lies"


Kärlek till alla ni andra <3 kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-21 22:22:35

Jag har också rosa!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela