malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Tacksamhet i eländet

Publicerad 2012-03-22 16:13:32 i Allmänt,

Jag är så tacksam att jag börjar förstå varför mitt liv tagit den vägen det gjort, att jag mindre och mindre klandrar mig själv. Det är inte mitt fel att jag blivit sjuk, det bara blev så. Men det är mitt fel om jag låter det förstöra mitt liv. Jag är Malin, jag är inte Fibromyalgi. Min identitet är samma men förändrad. Jag förändras hela tiden och kommer aldrig bli den jag varit. Men var det så bra förut då? Näe, det var nog inte det. Jag är tacksam för de livserfarenheten allt det här gett mig, men det har inget med sjukdomen att göra. Sjukdomen hatar jag iallafall. Men det är okej det med. Jag känner det jag känner.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela