malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

True friendship

Publicerad 2012-03-22 22:13:10 i Allmänt,

Jag har världens bästa vänner! Jag är lyckligt lottad som har flera äkta vänner. Jag är så tacksam. Ni finns i mitt hjärta och jag hoppas ni aldrig försvinner ur mitt liv. You know who you are!



Det finns ingen som förstår mig så bra och får fram mina bästa sidor som Z. Love that girl. Hon imponerar mig både på hur hon är och hur hon får mig att känna. Är så sjukt glad att jag har henne i mitt liv. Utan henne hade jag aldrig kommit så här långt som jag har. Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kommer vara vänner livet ut!



Tack för att ni finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela