malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Fullt upp

Publicerad 2012-05-14 22:51:00 i Personligt,

Igår var jag hos Zarah, världens mest underbara människa :) Världens finaste familj har hon också. Hennes man hade bakat gudomliga äpple-kanel muffins! Han är så duktig på att baka den mannen. Sen hämtade Christoffer mig på motorcykel, åkte runt lite innan vi åkte till mamma och klippte Mimmi. Hon har så mycket päls så det är sjukt. Sen fick vi sova! :)


Idag har jag varit på Sabbatsbergs sjukhus och nu har jag TRÄNAT med C. I mammas och pappas hus finns en träningslokal till för de boende i huset, finns löpband, crosstrainer, boxningssäck, skivstång och mängder med olika vikter. Jag gav mig på crosstrainern i 20 minuter( pauser emellanåt) och lite situps. Trodde inte jag kunde göra situps haha :)
Lär ju sova gott! Hann säga hej snabbt till brorsan som kom hem imorse, har varit förbi flera gånger idag men han har sovit från lunch tills nu- jetlaggad.


Hoppas ni haft en bra dag och får sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela