malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Ännu en härlig dag

Publicerad 2012-05-24 13:18:00 i Allmänt,

Mimmi och jag sitter i solen nu och äter lunch. Mimmi får morötter och jag äter pastapytt. Jag har för en stund sen lyssnat av telefonsvararen och man kan väl säga att jag har en del samtal att ringa ;) Bland annat har jag ringt utredaren av stölden jag var med om för någon månad sen. Det var lite luckor om hur jag fick tag på honom när jag sprang efter. Mamma ska också fylla i sitt vittnesmål lite grann. Det verkar som att det blir nånting av det, väldigt klara bevis på att det var han och hur det gick till finns det enligt utredarn så det vore konstigt om han kommer undan!

Nu ska jag fortsätta ringa runt :)


Hoppas ni har en underbar dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela