malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Cellprov done!

Publicerad 2012-05-03 14:16:00 i Hälsa, Sjukvården,

Nu är det klart! Synd att man har Fibro, allt gör så mycket ondare då.
Här trodde jag att det var en vanlig rutinkontroll, men så började dom prata om att om det visade cellförändringar igen(hade det förra året) så är det dags för operation!? Ookej, hade jag inte väntat mig haha. Men jag grubblar inte på sånt här om jag inte vet, och kommer ha glömt bort det imorn :D Så får vi ta det då om det visar nåt.
Nu är det iallafall gjort så läkarn lär bli nöjd :p Nu ska jag unna mig att bara ta det lugnt. Ska väl handla lite mat bara :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela