malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Den där röda runda saken

Publicerad 2012-05-02 21:41:00 i Allmänt, Hälsa,

Det fanns inga skinnjackor! Buhuu.. Men det var trevligt ändå. Köpte två t-shirts och en jeansskjorta :) Det var så billigt.

Moster hämtade Mimmi så jag får vila några dagar. Saknar redan min bebis men med tanke på mina och Christoffers konversationer nu behövs det haha :D Såhär låter det när vi pratar:

Jag: Kan du ge mig den där röda runda saken?
C: pickles?
(tomat)

C: ska du ha det där vita också?
Jag: vadå?
C: Ja, den där man har i maten
Jag: ??..
(grädde)

Intelligent people!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela