malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Anhörigträff på St Görans smärtklinik

Publicerad 2012-05-29 13:34:00 i Fibromyalgi, Sjukvården,

Åh vad jag har sovit! Jag somnade nästan direkt i sängen. Vaknade inte heller av C's eländiga larm, inte han heller. Jag vaknade vid tio men var så trött så jag sov vidare. Nu har jag inte alls lika ont men är fortfarande dötrött :D Skulle kunna sova en dag till tror jag :) Vid halv sex ska jag och mamma till Sabbatsberg på en anhörigträff, det är det ända jag måste göra idag-skönt! (jag har ställt larm på klockan fyra för säkerhets skull)
Hoppas ni har en bra dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela