malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Ida!

Publicerad 2012-05-08 17:57:00 i Allmänt, Hälsa,

Idag mår jag lite bättre. Får vara väldigt försiktig så vi har tagit det lugnt. Blev bjuden av min fina kusin Ida på lunch och nu är vi i Gallerian. Jag agerar smakråd på Esprit! Sen är det hem och vila. Mår inte lika illa som jag gjorde igår. Igår fick jag i mig en halv Billys pizza och lite soppa. Efter bara nån klunk vatten kändes det som jag skulle spy och vattnades i munnen. Idag är det inte riktigt så illa :)

Jag har fått nya direktiv när det gäller mediciner. Nu ska jag krossa dom och fördela jämnt över dygnet istället för att ta morgon och kväll så hoppas det blir bättre.

Jag vill tacka min omgivning som förstår och respekterar mig nu när det är tufft. Jag hade inte väntat mig så mycket förståelse, jag kommer inte skriva ut vad det handlar om på bloggen nu, men senare. Älskar er!

Tack ni alla som följer mitt liv här på bloggen, det känns helt fantastiskt häftigt att någon är intresserad av att läsa om lilla mig :)


Här är bild på Ida och mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela