malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

I'm done

Publicerad 2012-05-12 15:25:00 i Allmänt,

Ååh, Gud så slut jag är idag. Trött kropp! Men lugn i sinnet :) Jag sov faktiskt bra, ända till tolv hihi. Nu håller jag på att svarar på mejl, får ta resten sen för nu ska jag vila lite innan jag ska till mamma och pappa på middag :) Känns verkligen inte som lördag, söndag typ :)

Igår var jag på Pasha deli med Nazza och rökte vattenpipa, sen spelade vi biljard en halvtimme. Det var kul även om vi båda var trötta :) Jag var bjuden på middag hos moster också men hade blandat ihop dagarna, trodde middagen var idag.

Hoppas ni har en bra dag!
<3

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela