malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Inlägg från tidigare idag:

Publicerad 2012-05-22 18:50:00 i Hälsa,

Det har inte gått att publicera inlägg under dagen så här kommer ett jag skrev vid lunch:

Igår missade jag att ta middagsdosen(tar dagsdos 2 ggr). Jag skulle "bara göra" det där och det där... Hehe.. Nu när jag drack den blev jag helt röd som en tomat så jag fick sitta och vänta på att det skulle lägga sig så jag kan gå ut haha! Så blir det inte när jag tar som jag ska men det är rätt skönt faktiskt ;) Nu har Mimmi och jag bänkat oss i parken och ska läsa i min bok om smärta. Det blev en ledig dag idag så jag har verkligen sovit ut. Måste sovit som en klubbad säl. Vaknade varken av Christoffers eller av honom! :D
Underbart väder är det. Sådär lagom varmt i solen :) går inte att lägga upp bilder nu tyvärr :(

Hoppas ni får njuta lite av vädret idag
<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela