malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Demonstration och varning

Publicerad 2012-05-26 13:27:00 i Allmänt,

Jag vet att jag sa att nästa inlägg skulle bli ett annat. Det kommer snart! Men nu är det kalabalik vid mig! Nazisterna ska demonstrera här precis utanför vid Rådhuset. De ska gå precis förbi mitt hus. Vi har tagit skydd i Landstingsparken. Det är full med poliser, polisbilar, polishästar och helikoptrar. Polisen frågade de som har Timebutiken på hörnet om de verkligen ska ha öppet nu.
Senare ska Vilks hålla tal vid en manifestation för Shahin Najafi på Mynttorget. Kan bli kaos. Håll er borta från dom ställena om ni kan :)
Hörs snart!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela