malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Läkarbesöket

Publicerad 2012-05-31 15:26:00 i Hälsa, Sjukvården,

Alltid trevligt när man träffar någon vettig inom vården som man bara kan vara sig själv med. Avslappnat och skönt. Fick till och med en kram på vägen ut :D Känns så bra att få komma till ett nytt ställe. Jag tycker det är så sällan man hittar någon som man trivs med. Synd att det är så.
I och för sig har jag typ en miljon olika läkare just nu ;) Nu ska jag plocka upp Mimmi som jag lämnade hos mamma på vägen förut. Efter det ska det solas och kanske sova? Hehe tröttmössan.

<3

Kommentarer

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-06-01 08:52:05

Vilken fotomodell!!!

Mycket fin bild på dig

Postat av: zarah sillen

Publicerad 2012-06-01 10:44:30

fin bild på dig sötnos

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela