malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Tisdag

Publicerad 2012-05-01 14:07:00 i Allmänt,

Jag tog tramadol igår kväll och hade glömt att jag inte kan sova utan sömnmedicin då så vid halv fyra gav jag upp och tog sömnmedicinen.
Igår tog jag det lugnt med Christoffer, åt pizza och hamnade i matkoma! Han sov över här. Haha han är så rolig "jag ska bara blunda lite, men inte sova". Varför säger man alltid så? :)
Nu har vi ätit sallad med fetaost och dressing, varmrökt lax och bacon -så gott! Lite senare ska jag möta upp mormor och morfar. Vi är bjudna till moster i Barkarby på middag. Hoppas det blir grillat!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela